Somos Fray Plácido. Educamos para la Ciencia, el Trabajo y el Desarrollo Personal. leer más

Feria de Empredimiento e Ideas de Negocios

Se realiza al menos una vez al año, donde se exponen los trabajos realizados por los estudiantes con la orientación de los docentes.

Baile Aunque no Baile

Evento dirigido por los docentes del área de Educación Física para incentivar las competencias motrices y culturales de los estudiantes.

Aprende más

Trabajamos con la Pedagogía Conceptual.

Pedagogía muy Colombiana que aborda la enseñanza desde tres fases, afectiva, cognitiva y expresiva; también tiene en cuenta las Inteligencias Múltiples.

Aprende más

Sistema Institucional de Evaluación Estudiantil.

blog

Life is a series of natural and spontaneous changes. Don't resist them - that only creates sorrow. Let reality be reality. Let things flow naturally forward in whatever way they like. Live each day as it were your last. We are taught you must blame your father, your sisters, your brothers, the school, the teachers - but never blame yourself. It's never your fault. But it's always your fault, because if you wanted to change you're the one who has got to change

Believe in yourself! Have faith in your abilities! Without a humble but reasonable confidence in your own powers you cannot be successful or happy. I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want. Always continue the climb. It is possible for you to do whatever you choose, if you first get to know who you are and are willing to work with a power that is greater than ourselves to do it. We are taught you must blame your father, your sisters, your brothers, the school, the teachers - but never blame yourself. It's never your fault. But it's always your fault, because if you wanted to change you're the one who has got to change.

CMS Theme blog arrowthemes envato HTML5

Proyectos Obligatorios